Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Emma - 24 oktober 2010 22:42

Imorgon får jag mina efterlägtade pengar. nu har jag varit utan pengar i tre månander och nu får jag dom. härligt det ska bli,  slippa känna mig som en fattiglapp. 


ja helgen har varit något som jag inte vill vara med om igen.  igår så fick jag någon slags kramp vid livmodern typ lr nått sånt. satt i typ hela kvällen fast var värst första timmen. sedan så försvann det sakta med säkert. idag har jag bara kännt av lite.  så jag hoppas nu bara att det försvinner gör alltid slippa känna det dära igen.  uscha säger jag.  men jag får väl ta och gå till gyn lr något. kolla upp vad det kunna vara för något. 


Annars idag har jag typ bara legat hemma och kollat på en massa filmer som gick på tv och det är alltid trevligt. så snart har jag tänkt sova okå. lite mega trött . den ni ::P


jaja får väl skriva imorgon lr nått sånt. hörs!

Av Emma - 24 oktober 2010 00:52

Fula människor passar verkligen bra ihop. fula ankungen och odjuret. ;)



jag lär få vara elak med.. eftersom dom både skrivet en massa om mig.






Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards