Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Rubrik saknas

Av Emma - 20 december 2010 20:14

ja vart ska man börja jo.


Börjar med lördag pappa min hade 50 års kalas här hemma och det kom en del människor. Det var riktigt trevligt i alla fall. full fart nästan hela natten. Fast pappa fyllde på söndag, men eftersom han ville bjuda på lite öl,vin och massa annat. så hade han det på lördagen istället.  Sedan innan Charlotte och Daniel skulle köra hem Charlottes mor och far, då gick vattnet för henne. så de lära åka in till BB. 

Så på söndags morgon blev jag faster till en liten tjej. Som jag tror ska heta Melina. längtar tills jag får träffa henne.  men vem skulle inte göra de när man blirr faster liksom.  Kommer ju längta lika mycket på träffa min systers barn när den tiden är inne.  


Har inte skrivit nå bara för förra veckan låg jag i influnsan och det var inge trevligt alls. jag är fortfarande sjuk men frisk nog för att ta mig till praktiken idag.  Var bara där i två och halv timme. men det gick ju de å. :D




Snart är det julafton också, det ska bli spännande för ska fira hemma hos Jennie och Lisa.  Trevligt :D:  skriva mer om den dagen när den har varit:P hahaha


Nu tänkte jag slänga in ett foto på Melina om det var så hon skulle heta :P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 24 februari 2014 17:49

9589679530

Av Emma - 13 juni 2013 00:16

Skulle bara testa och se om bloggen min fortfarande fanns och det gjorde de. Nu är det precis en vecka sedan Ronja fick somna in, hon fick bli hela 13 år. Men nu har hon det bra ingen smärta och inga sjukdomar. Saknaden är stor ...

Av Emma - 3 november 2011 17:58

Här kommer några bilder.  Ska fortsätta knäppa och lägga ut fler bilder.            ...

Av Emma - 28 december 2010 23:00


Stolt fotograf är jag. För några dagar sedan fick vi hem jubileumshandbok på papillon och så klart är min hund bäbis på framsidan och jag själv har tagit de kortet här hemma. I höstas. Nu är man lite stolt här :D  I Handnboken kan man läsa om papil...

Av Emma - 10 december 2010 14:43

Nu är det äntligen fredag igen och det är skönt. sedan betyder det HELG inte för att jag ska göra något speciellt. Men skönt ändå.   denna vecka har man varit här och där. även på praktiken.  jämt en massa åkande hela jävla tiden blir less. sedan...

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards