Alla inlägg under november 2010

Av Emma - 29 november 2010 21:24

Snart är måndagen över. Idag var det första dagen på praktiken och det var roligt att få komma tillbaka till förskolan.  Trodde jag skulle vara tröttare än vad jag är. Men men. 


Annnars idag har jag inte gjort något speciellt. Nu mot kvällen läste jag bok och är helt fängslad över den boken. även om jag har läst den och tittat på filmerna hundar gånger om så blir jag aldrig mätt. om ni förstår.  Är en så länge på den första men snart läst ut den. :D  Köpte även fjärde boken igår så nu har jag alla iaf. :D så det är bara att läsa på :D haha


Nej det kan jag inte måste även plugga körkortet okå. det lovar jag nu att jag verkligen ska börja göra. ska även ta med mig körboken till praktiken.

Nu har ni alla fall fått lite update från min sida. :P



Ska snart lägga mig på sängen..

God natt och sov gott<3

Av Emma - 24 november 2010 22:47

Imorgon ska jag åka och göra halkbanan. är sjukt nervös är jag.

Jag hoppas på att det går bra bara. 


Idag har jag bara läst bok typ hela dagen. Det har varit sånt jävla väder så inte haft något lust att vara ute precis.  Håller tummarna för finare imorgon.  Har väl annars inte gjort något mera. 

Nu blir det sova så man är pigg imorgon om jag nu kan somna :O


Skriver imorgon hur det gick.

Puss o kram

Av Emma - 24 november 2010 11:53




Tycker det är en bra låt. Plus att jag tycker Nick har en ritkigt bra röst.

Av Emma - 23 november 2010 15:23

Hej på er:P


Nej då. Tänkte att jag lär skriva ur mig lite, har både hänt en massa saker och snart sker det en sak.

Det som har hänt tänker jag inte ta upp. orkar inte ödsla en massa tid på de. hänt är hänt precis.

Tänkte mer skriva om det som kommer att hända och det är att jag har halkbanan på Torsdag och jag lovar att jag är nervös, även om det kanske kommer bli skoj så känner jag en stor klump i magen pga de liksom. Men det ska bli skönt att ha det gjort. Sedan gäller det bara plugga för resten och köra. så snart är jag klar med de och har ett körkort. Längtar som fan.

Att få åka vart man vill typ och slippa sitta här hemma. För att jag inte kommer någon stans pga inge körkort. 



På måndag börjar praktik också. Det ska väl bli skoj men samtidigt vill jag ju ha ett jobb där jag tjänar pengar och inte lever på ett aktivitetstöd. Samtidigt sitter jag och funderar om det kanske finns något mer ställe jag skulle vilja prova på och jobba med eller praktisera med. Så man får in en fot i olika jobb och det är ju bra. Men men ser väl om jag kommer på något. =)


Idag ska jag i alla fall inte göra något speciellt. vara hemma, försöka plugga lite emot kvällen.  Har ju passat hundarna sen i morse, visst det är väl inte så speciellt jobbigt, dom passar väl sig själv kan man väl säga.  Det enda jag behöver är ju ge dem mat och gå ut med dem.  




Får se om jag slänger in ett inlägg emot kvällen om det finns tid för de.

Puss o kram

Av Emma - 21 november 2010 11:43

Tjabba tjena hallå.

Söndag idag va?

Ja det är de, idag ska man göra en massa saker. =)  ska bli trevligt.:)

Som sagt det var ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft något att skriva. sedan har jag varit upptagen hela veckan och så. =)  Jag har åkt hit och dit och överallt . hahahaha

Så jag säger välkommen till vuxen världen :P  jaja. Snart så börjar man på praktik okå, det ska väl bli trevligt och roligt. Eftersom jag ska vara på ett ställe där jag var i sommras . dagiset :D:D:D:D

Men jag sitter även och funderar om det finns något annat jag skulle vilja göra praktik, för att testa på och så. skulle vara en bra erfarenhet iaf:)  Så jag lär iaf fundera lite på de =)


Även dags för halkbanan snart ., hjälp :P visst jag tror det kommer nog bli kul, men endå.  nu tog det stopp på de jag skulle skriva. 


Nu ger jag upp iaf, Skirver kanske senare.


Puss o kram o nyp i stjärten ;)

Av Emma - 13 november 2010 00:50

Precis. hur ska man börja.


Visst om man blir besviken lr så. Men att bli sur det vettefan. 

Ibland blir jag bara så jävla lack. jag har ställt upp för dig många gånger, är detta tacken lr att du blir sur på mig. ja men bli de då. jag har mina skäl till varför jag inte kan. så är det bara. 


Nej tur att jag vet vilka som är mina riktigt vänner. som accepterar om man inte kan. Dom ska jag alltid hålla fast vid. dom kommer alltid att finnas där. 


nej orkar inte slösa en massa tid på dig i min blogg. skiter i om du läser detta.


MIN SMÄRTA i magen kan du inte förstå iaf.  hej då

Av Emma - 10 november 2010 19:50

Ja nu är jag verkligen igång med körkortet. Bokade halkbanan idag.  så nu jävlar ..:D 

Så nu jävlar ska jag plugga och plugga hela dagarna lång. så jag blir klar :D:D körningen i sig gick bra. :D några missar bara för att det är snö och nytt för mig. men imorgon ska jag bättra mig till 100 köra som en riktigt pärla :P haha


Skulle ju vara med Richard men det blev så sent, så det blir imorgon iaf :D ska bli riktigt trevligt :D:


Nej nu ska jag försöka göra något vettigt ;)


Puss o kram från Emma happyface :D

Av Emma - 9 november 2010 14:19

Burr säger jag bara. så jävla kallt ute. Visst det har inte börjat snöa en så det är jag glad över. men ist så blåser det isbitar. Det känns som det iaf.

Men det kommer väl att snöa snart, känner det på mig.  Så nu är det dags att hoppa in i duschen och värma sig lite. HAHA :P


Efter jag har duschat så ska jag åka till järbo och baka med Charlotte. :)  så bara att hoppas på att det bli bra:)  jag får väl skriva när jag kommer hem igen. säga hur det gick och vad vi bakade för något.


Nej nu ska jag duscha så jag har det gjort. skriver mera senare när jag kommer hem iaf. 


Puss o kram

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards