Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Tisdag

Av Emma - 23 november 2010 15:23

Hej på er:P


Nej då. Tänkte att jag lär skriva ur mig lite, har både hänt en massa saker och snart sker det en sak.

Det som har hänt tänker jag inte ta upp. orkar inte ödsla en massa tid på de. hänt är hänt precis.

Tänkte mer skriva om det som kommer att hända och det är att jag har halkbanan på Torsdag och jag lovar att jag är nervös, även om det kanske kommer bli skoj så känner jag en stor klump i magen pga de liksom. Men det ska bli skönt att ha det gjort. Sedan gäller det bara plugga för resten och köra. så snart är jag klar med de och har ett körkort. Längtar som fan.

Att få åka vart man vill typ och slippa sitta här hemma. För att jag inte kommer någon stans pga inge körkort. 



På måndag börjar praktik också. Det ska väl bli skoj men samtidigt vill jag ju ha ett jobb där jag tjänar pengar och inte lever på ett aktivitetstöd. Samtidigt sitter jag och funderar om det kanske finns något mer ställe jag skulle vilja prova på och jobba med eller praktisera med. Så man får in en fot i olika jobb och det är ju bra. Men men ser väl om jag kommer på något. =)


Idag ska jag i alla fall inte göra något speciellt. vara hemma, försöka plugga lite emot kvällen.  Har ju passat hundarna sen i morse, visst det är väl inte så speciellt jobbigt, dom passar väl sig själv kan man väl säga.  Det enda jag behöver är ju ge dem mat och gå ut med dem.  




Får se om jag slänger in ett inlägg emot kvällen om det finns tid för de.

Puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 24 februari 2014 17:49

9589679530

Av Emma - 13 juni 2013 00:16

Skulle bara testa och se om bloggen min fortfarande fanns och det gjorde de. Nu är det precis en vecka sedan Ronja fick somna in, hon fick bli hela 13 år. Men nu har hon det bra ingen smärta och inga sjukdomar. Saknaden är stor ...

Av Emma - 3 november 2011 17:58

Här kommer några bilder.  Ska fortsätta knäppa och lägga ut fler bilder.            ...

Av Emma - 28 december 2010 23:00


Stolt fotograf är jag. För några dagar sedan fick vi hem jubileumshandbok på papillon och så klart är min hund bäbis på framsidan och jag själv har tagit de kortet här hemma. I höstas. Nu är man lite stolt här :D  I Handnboken kan man läsa om papil...

Av Emma - 20 december 2010 20:14


ja vart ska man börja jo.   Börjar med lördag pappa min hade 50 års kalas här hemma och det kom en del människor. Det var riktigt trevligt i alla fall. full fart nästan hela natten. Fast pappa fyllde på söndag, men eftersom han ville bjuda på lit...

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards