Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma - 24 augusti 2010 00:44

Jag ska ge detta en chans. ska sluta tänka tillbaka och ist tänka framåt. 

Alla har ju sin charm och dom flesta människor är söta på insidan.


Du har din stil och du har din charm.

Bara jag som inte vågar släppa tagen om de förflutna.  Men jag ska ge detta en chans nu. se om det leder någon stans.  Får se vad som utvecklas och inte. 


jaja nu ska jag sova. god natt alla söta <3

Av Emma - 18 augusti 2010 15:14

ja  nu var det ett tag sen jag skrev igen,  Men haft det jobbigt så inte haft någon lust att blogga precis. 

Nyss duschat iaf.  så nu vet jag inte vad som händer.  får hoppas att nån kanske kan höra av sig så man kan leka :P hahahah

Väntar fortfarande på intyget från transportstyrelsen och det sägs att det kan ta väldigt lång tid. men det är bara fortsätta att vänta. 


Var på crusing i lördags med Jennie,Lisa och Richard det var trevligt . Jennie skulle iaf slå till med stora grejor hon. Går inte på några detaljer.  Men men trevligt iaf.

Sedan denna vecka lär jag väl åka in till Sandviken och åka till AF och babbla. 


jaja får se om jag slänger in ett inlägg sen.


Puss o kram

Av Emma - 7 augusti 2010 23:12

Inte behöver jag dricka för att ha roligt heller.:P

Här behöver man bara sitta i toves rum och uggla framför datorn. plus dryga lite med henne och Emelie hahaha :P 


Var på bilbingo och vann 2150kr till pappa och jag fick ju en lite del såklart :D


Nej orkar inte skriva.

bara att höra av er om ni vill någe :D var inte blyga :P


Puss o kram

Av Emma - 3 augusti 2010 18:26

Oj nu har jag glömt att skriva på ett tag och det ber jag om ursäkt för, men det har inte hänt allt så mycket. Lördags var vi till Furuvik hela familjen. Det var jätte trevligt :D 

Sedan har det inte hänt så mycket.

Mor o far var på kryssning från söndag tills idag :) så man har haft lite mini semester :D:P hehe  så nu är friden slut igen.  nej då skojar bara . 


Haft lite tråkigt om dagarna, inte haft någon att kunna umgås med. för de jobbar och haft annat för sig. men det är som de är. Snart är det slut på semestern för alla andra okå. medans jag kommer sitta hemma och uggla var och varanan dag. 


Men får se om man får pengar ifrån AF då i september. eftersom jag inte hittat något jobb så skulle det sitta fint med en liten peng.

Väntar fortfarande på intyget som jag ska få så jag kan beställa körlektioner snart.  så roligt att köra. Gjorde det igår fast hemma här på gården :D men det var roligt :D 


jaja får skriva mera senare lr så

Puss o kram.  


PS bara att höra av er om ni vill hitta på något!

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards