Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Emma - 13 oktober 2010 17:05

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg. 

Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.  hmm svårt det hära. :P


Det enda jag kan och vet är att världen är full av idioter som lägger sig i andras liv, när dom inte har något med de att göra.. 

Om du som skrev till Richard om mig kan väl säga vem du är ? lr vågar du inte stå för vem du är ? ? idiot!


jaja nog med det.  Får väl se vad som händer till kvällen.  om jag blir hemma lr om man åker till Richard en sväng. är ju där ganska ofta.  men det är skönt att få komma bort till en riktig vän som kan prata med.  Jag kan säga precis vad jag vill och jag vet att det stannar där mellan han och mig. Richard du är en riktig vän och jag kommer alltid finnas där för dig som du finns för mig.. =)



Nej om man ska försöka hitta på något vettigt nu ja..


Bye bye suckers ;)

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards