Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Emma - 21 oktober 2010 22:59

Tycker det är lite roligt med min blogg.  När jag blev tillsammans med Richard så ökade mitt antal läsar och blev ännu flera när jag gjorde slut. men nu när det har gått ett tag så är det typ 1-2 som läser den bara. lite roligt det dära.

varför var det just då som det var roligaste att läsa min blogg.  hahaha


jaja men men nu har jag den typ för mig själv igen och det tycker jag är skönt. men jag har ju ändå inget att dölja precis. jag är en ärlig människa som säger och tycker och tänker precis som jag vill. Ingen som kan bestämma över mig precis.  SÅ JÄVLA SKÖNT.



Japp så e det.  Lär kanske ringa till läkarn snart å. går omkring och har ont vid äggstocken och det är inte speciellt skönt. men jag hoppas på att det försvinner av sig själv.  så kanske väntar tills det blir måndag lr så. 

annars är det skit bra med mig, mår toppen och livet är precis som det ska vara.  Lite hat och mycket kärlek. livet leker som alltid :D  på ett bra sätt. 


nej fan nu blir det tv lr glo runt lite och snoka som jag älskar att göra ;) 

see ya fuckers.

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards