Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emma - 6 oktober 2010 00:43

Ja jag lovade ju att jag skulle skriva lite och jag lär väl hålla det med.

Var på riskutbildningen och det gick väl bra. hade jag inte haft migrän så hade jag nog lärt mig mera. men som tur är att jag fick hem ett häfte som det står de vi gick igenom idag. För min migrän gör att jag är inte på denna jord typ.  jag har noll koll kokos boll ungefär.  Men nu är det bättre iaf.


Åkte ju hem till Richard efter de typ och då började huvudvärken att släppa. sedan så fick jag ju så god mat att det kanske var därför den försvann totalt :P hihihi.

Ja får väl se vad morgon dagen erbjuder. lär ta tag i och läsa körboken iaf. men det kan jag nog klämma in på min arbetslösa dag :P hahaa 

Tror väl att Richard kommer hit en sväng efter han har jobbat. men det kan ju bara riktigt trevligt.  


Nej nu lär jag avsluta detta och sova innan jag får tillbaka migränen. 

Ha det gött.

Puss o kram

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards