Alla inlägg den 23 september 2010

Av Emma - 23 september 2010 18:39

Körningen gick jätte bra idag. Visst jag lär fin slipa vissa saker. Får att aldrig kört till att nästan kan de jag ska kunna. det tycker jag är bra. det var femte körlektionen idag.  Så nu är det bara vänta tills det blir måndag igen för då blir det köra igen.  Så nu i helgen blir det bara plugg plugg och åter plugg. för nu jävlar ska jag kunna detta. så är det bara . :)  Innan helgen är slut iaf ska jag ha klarat A och B fasen, så är det bara. jag vet att jag kan bara jag lägger lite tid på det :)  


Tror väl att Richard kommer hit vid åtta tiden och hälsar på. Det ska bli trevligt. glad över att vi kan vara vänner och han är alltid välkommen hit och hälsa på :D

jaja nu ska jag göra lite nytta.


Slänger in ett inlägg senare troligen .


Hörs!   Här kommer en bild på min söta kanin Bobo :D

Av Emma - 23 september 2010 13:54

Sitter i soffan och bara väntar till att klockan ska bli halv fyra. För då åker jag in till sandviken för att köra :D Hoppas att det går bra att backa idag. visst det gick bra sist. men det ska vara perfekt :D 

Så medans jag kör ska väl mor handla lite, hoppas på köper en gobit till mig ;) hihi


Får se vad som händer mer idag. 


Får slänga in ett inlägg senare. Berätta hur det gick :D

Hörs!

    

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards