Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emma - 6 september 2010 23:12

Ja då var det typ slut på måndagen.

Det hände inte så mycket idag.  Var bara hemma och städade osv..

Men får hoppas på att morgondagen blir bättre. :) man kan ju alltid hoppas ,

Lr jag vet att den blir bättre :)


Jaja lär snart försöka sova om jag ska orka upp och väcka Tove och påminna henne om en massa saker :P  jaja



Får se om jag slänger in ett inlägg imorgon. 


Det är helt öppet att fråga en fråga ..:D

Puss o kram <3


Att få prata med dig är som att få sväva på moln ;)

Av Emma - 6 september 2010 16:01

Det är en härlig måndag=)

fint väder och man mår som en prinsessa,  har väl inte gjort så mycket idag eftersom jag klev upp vid 12 tiden. sover ju bort hela dagarna bara för jag är arbetslös och inte har något vettigt för mig.

Men men nån gång lär det väl bli en ändrig på de med.


Fredags var jag i Järbo och höll Charlotte sällskap eftersom Daniel jobbade natt, det var riktigt trevligt inte för att vi gjorde så mycket. Men ibland är det bara skönt att bara prata ut lite.

Lördags var vi familjen hem till Jennie och Lisa åt kräftskiva lr dom gjorde det, medans jag åt några räkor :) Det var riktigt trevligt. Senare på kvällen åkte jag med Daniel och Charlotte hem. Så gick jag och Charlotte till Järbo och träffade lite trevligt folk.  Sa hej till dom och sedan gick vi vidare. var väl ute och gick i två timmar ungefär:) Märkte att det blev för mycket dagen efter. För jag fick så jävla ont i höftkulan typ. Men men nu är allt bättre :)

Igår söndag så gjorde jag inte ett skit. glodde på tv typ hela dagen. Ångra lite för jag hade ju kunnat umgåtts med Richard ist, hade nog varit mycket roligare =)


Jaja får se hur dagen slutar idag. Slänger väl in ett inlägg senare.


Puss o kram på er

<3

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards