Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Jahapp

Av Emma - 6 juli 2010 00:58

Då var det tisdag då.  bara hoppas att denna dagen kommer gå fort så jag får åka till tandläkarn imorgon.  Men jag måste ju som sagt sova först, haha men eftersom kl är 00.59 så blir det ju en ny dag alltså tisdag . nja nu krångla jag till det hela.

Jag tror att ni fattar vad jag menar.  :P


Nu är det 9 hundar till här hemma. men dom ska vi bara vara hundvakt i en vecka tror ja :) Så nu är det ännu mera hundliv :P haha


Jaja ligger på sängen och har det tråkigt ska sova snart hade jag tänkt. Får se senare vad dagen erbjuder.  inget speciellt skulle jag kunna tänka mig iaf.

Kom på nu att jag lär skriva ett CV så jag kan söka jobb okå. plus att jag lär åka in till arbetsförmedlingen och meddela dom att jag har redan lämnat in mitt betyg och att jag har inga andra intyg.  Får göra det nån gång denna vecka iaf.


Nu har jag inte motionera på ett tag heller. men som tur är att jag har inte gått upp i vikt heller, så det är himla bra tycker jag. men lär försöka ta tag i det dära igen. detta går ju inte. sedan lär jag försöka sola lite okå, det går inte att vara lik blek på magen och brun på armarna :O  Kanske sola och motionera efter jag har sovit =)
Det har ju inte hänt så mycket annat dom hära dagarna jag inte har skrivit, så jag kommer ju inte på något mera heller att skriva. Då får det nog bli att ha igen skärmen på datorn och försöka sova lite.


Ja ni märker väl när jag skriver flera gånger. :P

Puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 24 februari 2014 17:49

9589679530

Av Emma - 13 juni 2013 00:16

Skulle bara testa och se om bloggen min fortfarande fanns och det gjorde de. Nu är det precis en vecka sedan Ronja fick somna in, hon fick bli hela 13 år. Men nu har hon det bra ingen smärta och inga sjukdomar. Saknaden är stor ...

Av Emma - 3 november 2011 17:58

Här kommer några bilder.  Ska fortsätta knäppa och lägga ut fler bilder.            ...

Av Emma - 28 december 2010 23:00


Stolt fotograf är jag. För några dagar sedan fick vi hem jubileumshandbok på papillon och så klart är min hund bäbis på framsidan och jag själv har tagit de kortet här hemma. I höstas. Nu är man lite stolt här :D  I Handnboken kan man läsa om papil...

Av Emma - 20 december 2010 20:14


ja vart ska man börja jo.   Börjar med lördag pappa min hade 50 års kalas här hemma och det kom en del människor. Det var riktigt trevligt i alla fall. full fart nästan hela natten. Fast pappa fyllde på söndag, men eftersom han ville bjuda på lit...

Presentation


Jag är den som ingen annan kan vara, alltså mig själv. Emma här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards